Yağan kara şiir

08.01.2013 22:09

ayaklarım üşüyor
kesin kar yağıyor dışarda
du bakıyim pencereden
ana! bi şey görünmüyor
sokak lambalarına sorayım bir
aa evet!
yağıyor ince ince
ince dedim de aklıma geldi
insan bir hoş oluyor
seni sevince
sevincenin şifresi kaç?
mcdlxııı
neyse şiiri dağıtmayalım
ortada açıklanması gereken şeyler var
kar yağıyor tamam da
neden?
niye yani.
niçin yağıyor için için
hadi yağdın bu yol kapatmalar
bilmem kaç köyle ulaşım falan sağlanamıyorlar
nedir yani
yoksa sana yağma diyen yok
ama yok öyle yağma
yağdın bari bi dur yerinde
tatil de olmasın okullar ayrıca
iki dakka delikanlı ol ve
erime bir kaç gün
kaydırak yapacağız çocuklarla
o kadar emek veriyoruz
ertesi gün
eriyorsun
aşeriyorsun bahara
ve kar sen var ya
aslında iyi çocuksun lan
yağarken hiç ses çıkarmazsın
öyle yağmur gibi hır gür yağıp
uyandırmazsın uyuyan bebecikleri
sıçratmazsın beşiklerinden
bak bu iyi
takdir ettim
ayrıca yağmur topu diye bi şey yok
ama kartopu var
eğlencelisin de yani
yine de şu yolları kapatma meselesi
canımı sıktı
sen bunu bi düşün
ben de
beyaz kâbus kar çilesi
falan diyen sunucuların
dillerini burayım
ağızlarına ağızlarına
yangın köşesindeki
sapı kırmızıya boyanmış kürekle vurayım
kıpkırmızı olsun ağızları kan revan
kar kendi mi yağıyo hayvan!
ona da yağacaksın diyen var
bi de istanbul'u semt semt say
ondan sonra
neymiş efendim yurt genelinde
2678 köyle ulaşım sağlanamıyormuş
bak bak bak
şimdi 2678 köy olduk değil mi?
tamam toplasan o köylerde
istanbul'un bir semtindeki kadar
insan yaşamıyor olabilir eyvallah
ama bi şey söyliyim de alınma
bizim buralarda kişi başına düşen
insan sayısı sizin oralardan fazla
ibrahim tenekeci'ye de selam bu arada
ha gerçi istanbul'la köy arasında bi farg galdı
o farglan çok güzel oldu
meselam hiç kimse köylü diye karışamaz
ha nasıl karışamaz
o o şekil ıslanır
bu bu şekil ıslanır yağan karda
herkesin nefsi birdir
ha istabul'u
gurban olduğum ya resulallah müjdelemiş
olabilir
biz değil mi dedik

Geri

hunkar metin2

Komik Yazılar

  • 29.09.2015 20:03

    Tavuk karşıdan karşıya niçin geçer?

    CEVAPLAR: René Descartes: Yolun öbür tarafına geçmek için. Eflatun: Kendi iyiliği için. Çünkü gerçek, öteki taraftadır. Aristoteles: Karşıdan karşıya geçmek tavuğun doğasında vardır. Karl Marx: Çünkü bu tarihsel olarak kaçınılmazdı. Hipokrat: Pankreasının aşırı salgısı nedeniyle. Martin Luther:...

rss

Nükteli Sözler

  • 09.07.2017 20:10

    Geçmiş

    Mutlak kesin olan tek şey gelecektir; çünkü geçmiş sürekli olarak değişir. (Sırp Atasözü)

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Yaran Facebook İletileri

  • 22.07.2017 14:03

    Diyemedim

    Bakarken ardından git Mac al diyemedim. (Steve Jobs)

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Komik Gifler

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

© 2007-2023 Her hakkı saklıdır! Alınsız izinti yapılamaz!

Sssz Medya Telekomünikasyon A. Ş. K.